2011年1月6日星期四

你懂吗?♥

今年是破财年吗?
我觉得是
花在不必要的东西
其实我超不愿意 =(
今天和mei mei ar jie n i-co
一起去president square的活动
我忘记是什么名字料那个活动 xDD
ico 你笑起来比较好看
别人也比较容易可以靠近你
要常笑哦 =DD

hmm
原本今天心情还蛮high的
可是因为一通电话=(
我真的不喜欢这样
你知道吗?
我知道你担心我
我会尽量报告
不让你担心
我知道你工作辛苦
可是对不起
我真的力不从心
我在外头
我不希望每一次我们谈话
你都会用不好的语气和我说话
然后问我一样的问题
我会很乐意回答你
虽然是一样的答案
一样的问题
我会了解你的担心
所以我会给你我的消息
=]
我很想和你有很多话聊
我好想把我的心事和你一起分享
可是我总是做不到
我有试着改变我自己
和你沟通
和你感情再好一点
可是怎么又变原点
我不喜欢你过分担心我 保护我
没有人不经过伤痛
没有人会永远活在保护下
就让我自己决定我的人生
好吗?
人生还是我自己的
=)
我不是傀儡
不是你说什么我就是什么
我长大了:)
两年后就21了
我很想当你是我的朋友
这样的关系说话
你说
我什么都不说
你说
我小时候很多话说
有因必有果
事出必有因

一月
的开始
我很快乐
流的泪
很真
那是我内心感受
情节还烙在我脑海里
我还没忘:)
不想忘 不会忘:)



1 条评论:

  1. She know.But i guess she just not able to control her own worried.May be you would not like it.

    People won't grown up with out falling down or being hurt. Yup correct ppl is learning grown up from the mistake that made by ownself. But just for the minor mistake.

    Please be remind that some of the mistake made,there is no turning back.It might ruin your whole life.This might be the major reason that cause she act over worried or care on you.
    she faced something ur had never face before. She known more bout the situation then you do. she just wan to make sure that u will doing well in the future or making a same mistake that she made b4.

    The above just my opinion. tht might be something that u been consider b4. Hope that u can seek a better way to communicate with her.

    回复删除